ping in cmd
 
((دنیای مجازی و تکنلوژی))
وبلاگ تخصصی کامپیوتر مــــاهنشـــــــان

برای این کار شما در قسمت run عبارت cmd را تایپ کرده و اینتر بزنید تا وارد محیط cmd شوید!!!

بعد از آن تایپ کنید ping 4.2.2.4 -t را بنویسید و enter بزنید در حالت عادی باید جوابی بنویسه به این شکل replay from...... ایجاد شود و این نشان دهنده این هست که اینترنت شما سالم است و تمامی اتصالات آن هم درست میباشد!!!

نکته:

کلا این کار به چه درد میخوره؟؟؟

شما نمی توانید به اینترنت وصل شوید و با این کار عیب یابی بسیار آسان میشه اولین نکته این هست که اگر دستور replay from را دریافت کردید و باز به اینترنت وصل نشدید نشان دهنده ی ایراد از browser هست یعنی ممکنه شما از proxy یا همون فیلتر شکن استفاده کرده اید و یا از ultra که هردوی آن ها باعث عدم باز کردن وب میشه!!!! یا کلا browser خودتون بنا به هر علتی خراب شده!!!

ادامه بحث:

ممکنه بعد از ping شما با پیغام request time out مواجه شوید یعنی شما به اینترنت وصل نمیشوید و بعد از این کار پیغام ذکر شده را مشاهده میکنید که این مربوط میشه با قطعی از سوی شرکت خدمات دهنده یا تموم شدن حجم اینترنتتون(شرکت خدمات دهنده منظورم همون جایی هست که شما اینترنت را دریافت کردید مثل pars online, datak, mobin net,شاتل، لایزر ، خود مخابرات و ...) !!!!

اگر پیغام  destination host... را دریافت کردید این نشان دهنده ی این هست اتصال مودم با رایانه دچار مشکل شده یا باز هم قطعی از طرف شرکت خدمات دهنده است!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, :: 16:29
عـلیرضافـــرضــی

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ((دنیای مجازی و تکنلوژی)) و آدرس city-computer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 35869
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

اهنگ پرده